Nakhon Si Thammarat

Heissan!

Viime torstaina mulla oli vähän erilainen työpäivä ja vietin sen asiakaspariskunnan kanssa "läheisessä" Nakhon Si Thammaratin kaupungissa shoppailun ja nähtävyyksien merkeissä. Matkaa tästä Khanomista on Nakhoniin noin 90km ja koko päivän reissuksihan se sitten muodostuikin :)

Ensin tsekkailtiin yhtä museota ja tosi hienoa temppeliä, jonka jälkeen shoppailimme temppelialueen lähistöllä sijaitsevalla Silver Streetillä. Silver Streetillä olisi vierähtänyt itselläni ainakin tovi jos toinenkin...niin paljon ihanaa ostettavaa olisi ollut.


Suitsukkeita ja kukkia


Temppeli oli todella vaikuttava ja kaunis. Harmitti, kun en viitsinyt sisällä kuvailla ja temppelin joissain osissa kuvaaminen olikin kokonaan kielletty. 

Temppelikierroksen jälkeen lähdimme ajelemaan kohti Central Plaza-ostoskeskusta. Ostoskeskus olikin mulle jo entuudestaan tuttu, kun piipahdettiin siellä mun työluvan hakureissulla. 


Ekana hyökkäsin tietty Starbucksiin hyeenan lailla 😂



Kahvin ja banskumuffinin jälkeen pystyin keskittymään shoppailuun. Kuva on mun yhdestä suosikkikaupasta täällä, Aizista.


Kaikenlaisia muitakin herkkuja löytyi :) (..laitoin nää kuvat tässä järjestyksessä ja sit aloin nauraa. "muillakin herkuilla" tarkoitin siis banaanimuffinia, en itseäni, vaikka kuvien järjestyksestä niin vois päätellä) I`m so funny....


En tosiaan oo täällä Khanomissa hirveesti shoppaillut (paitsi tietty lauantaimarkkinoilla) niin on varmaan sanomattakin selvää, että lähti aika pahasti lapasesta tuolla ostarilla 😂 Jossain vaiheessa tutkailin jo ihan liekeissä taskulaskimiakin kirjakaupassa (jep...) ja Robinson-tavaratalosta olisin ostanut varmaan kaiken, jos ei olis rajallista tilaa matkalaukussa...

Päivä oli onnistunut ja oli myös mukavaa vaihtelua käydä isossa kaupungissa :) 

Maanantaina oli myös vähän erilainen työpäivä ja vietin siitä puolet parin asiakkaan kanssa aina yhtä ihanassa Fish Spassa  <3 

PS.Tänään oli ehdottomasti mun lyhyen blogihistorian hienoin hetki, kun brekulla ihana asiakas, joka oli lukenut mun blogia, toi mulle RUISLEIPÄÄ <3 ihan parasta! Ja jos luet tätä, niin vieä kerran, suuri kiitos!! :) 

Nyt meen ahmimaan kaksin käsin ruisleipää ja nauttimaan netflixistä😂

-L







Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Songkran

Sabai dee mai?

Kin khao reu yang?