Bye Bye, Thailand!

Terkkuja Vietnamin Ho Chi Minh Citystä, jonne saavuin myöhään keskiviikkoiltana!

Lähdön hetki tosiaan koitti keskiviikkona aamupäivällä, mielestäni aivan liian aikaisin😭 Olisin mieluusti voinut jäädä vielä ainakin toiseksi kolmeksi kuukaudeksi, mutta valitettavasti omat työt Suomessa alkavat pikkuhiljaa kutsumaan. Sitä ennen kuitenkin kuuden päivän loma täällä Vietnamissa.


                                Viimeinen ice coffee vielä ravintolassa ennen lähtöä :`( <3


Tää on ollut ihan huikea matka ja tulee tosi ikävä kaikkia mun työkavereita ja Aavaa. Oon niin kiitollinen, että sain tän mahdollisuuden ja tartuin siihen. Oon saanut täältä hyviä ystäviä ja oppinut tosi paljon uutta, etenkin kulttuurista ja työnteosta täällä. Ihan best times ever <3 



Viimeiset kolmepäivää olikin laatuaikaa juhlien merkeissä, kolmen eri porukan kanssa:)
                                                       
                                                             Sunnuntain illanistujaisista, nam!



Tässä kuvassa ollaan rannalla viettämässä piknikiä (osan) ravintolaporukan kanssa. Haettiin pitsaa ja thairuokia, nam!


Vikana päivänä vietin aikaa mun Thaikkubestisten kanssa ja he oli järjestäny mulle ihana viimeisen päivän täällä <3 Käytiin mm. temppelissä ja ruokkimassa kaloja, jonka jälkeen haettiin ruokaa ja mentiin herkuttelemaan San luo <3 :`)







Ihanan päivän jälkeen, joka venyi iltaan asti, tulikin pakkausahdistus :D Mulla oli suuria ongelmia saada kaikki kamat mahtumaan laukkuun, mutta onneksi sain osan jättää tänne, niin se hiukan helpotti mun tuskaa. 


Vaikka mun harjoittelu loppuikin eilen, niin tulen ainakin tässä Vietnamin loman aikana postailemaan vielä juttuja tänne, niin Thaimaasta kuin Vietnamin reissustakin :) Eli stay tuned!💋

-L




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Songkran

Sabai dee mai?

Kin khao reu yang?